PREV| PAGE-SELECT | NEXT

≫ EDIT

スポンサーサイト


| スポンサー広告 | --:-- | コメント(-) | トラックバック(-) | TOP↑

≫ EDIT

Treasures of thy life so dear...の途中経過

10.4.3.jpg

お友達邸に滞在した3日間の間にちょっと進みました(^_-)☆
Here is my little progress on the project in the past three days while I was staying
over at our friend's place :)


10.4.1.jpg

これひとつしか持って行かなかったことが功を奏してか、
集中してがんばることが出来ました☆

売りに出したお家はなんと早くも3日目に買い手が付き、
ただいま最終調整の交渉に入っております('-^*)
このあたりは不動産バブル地域でして、大体平均でひと月ほどで買い手が付くと
言われていますが、私達はもう少し気長に待つつもりで結構のんびりと構えていました。
既に新しいお家へのお引越しがあと2週間後に迫っていますので、
もちろんそれまでにお話がまとまれば嬉しいな♪とは思っていましたが。
まだまだこれから手続きなどのことで予断は許されない状況ですが、
これでひと安心☆出来そうです。
ただ、たった3日間で突然の終わりを迎えてしまった快適なお友達邸での滞在は、
ちょっぴり残念だったかも(@@;)??
As far as our house which we have just put on the market on last Friday,
we got an offer from the buyer on the 3rd day and now are in the process of
the final negotiation. It was a quite surprise for us to see our house may get sold
this fast, but is sure a wonderful thing without a doubt as we already have a plan for
the move to the new house in two weeks. Althouh I truly miss my little vacation over at our friend's place while had all the buyers came by to see our house,
I feel so good about this.

10.4.2.jpg

というわけで、私の心落ち着かない夏がやっと終わりを告げようとしています(^○^)/
Thats all for now. Our looooong and hottest summer is almost over now and the busy bees are going to nestle at their new place soon...

| Cross Stitch | 14:30 | コメント(-) | トラックバック(-) | TOP↑

PREV | PAGE-SELECT | NEXT

  • RSS
  • 上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。